Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Μια απάντηση από το μέλλον, σε ένα γράμμα από το μέλλον...




Ελλαδική Επαρχία Βορείου Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας

Διοικητήριο Κεντρικού Τομέα
27 Δεκεμβρίου, 2045

Θέμα: Ενημέρωση λήψης επιστολής από το εξωτερικό.

Αγαπητέ πολίτη της Ομοσπονδίας,


Το παρόν έγγραφο σας στέλνεται ως απαντητική επιστολή στην δική σας της Τρίτης, 26 Απριλίου 2044 από Dili - Timor-Leste, Νέα Ινδονησία, με τίτλο:
Ένα γράμμα από το μέλλον, και μια ερώτηση για τον Παππού... (κλικ για προβολή, διαβάστε αυτό πρώτα εάν δεν το έχετε κάνει)

Ενημέρωση νομίμου πλαισίου προς τον παραλήπτη:
Το παρόν έγγραφο σας μεταδίδεται, αφότου έχει πρώτα περάσει αυτόματη επεξεργασία από το κεντικό σύστημα ασφαλείας επικοινωνιών, σύμφωνα με το Ομοσπονδιακό Διάταγμα αρ. 
124 12/Sept/2045. Ως εκ τούτου, είναι πιθανόν μερικές προτάσεις ή λέξεις να έχουν αφαιρεθεί από το πρωτότυπο ή/και να έχουν προστεθεί ορθότερες εκφράσεις, για χάρη της ασφαλείας της Βορείου Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας και της ορθότερης ενημερωσης του κοινού. Ευχαριστούμε για την κατανόηση και συνεργασία σας.

Ακολουθεί το πρωτότυπο της επιστολής:

-----------------------------------------------------

Αγαπητά Παιδιά μου,

Συγνώμη για την καθυστέρηση, έλαβα το γράμμα σας μόλις πριν δύο εβδομάδες. Μόλις το έλαβα, έκανα αμέσως αίτημα απαντητικής επιστολής στο Διοικητήριο, αλλά μόλις σήμερα μου επέτρεψαν να καταθέσω την απάντησή μου. Είχατε κάνει κάποια σχόλια γιά το ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. που θεωρήθηκαν αρνητικά και γι αυτό, το γράμμα σας πέρασε από δικαστική έρευνα. Ευτυχώς, το πόρισμα δήλωνε ότι δεν υπάρχουν κάποιες ευθύνες, αλλά η όλη διαδικασία όπως καταλαβαίνεις πήρε σχεδόν ένα χρόνο.

Μου είναι λίγο δύσκολο να εκφραστώ ..[Λογοκρισία Δ. 12/Sept/2045].., γιατί όπως ξέρεις, η κατάθεση της επιστολής αυτής γίνεται μπροστά σε μάρτυρες και προφορικά. Πάντως, είμαι ευγνώμων που η Ομοσπονδία μας δίνει την δυνατότητα επικοινωνίας με το εξωτερικό! [Προσθήκη Δ. 124 12/Sept/2045]

Χάρηκα που επιτέλους μετακομίσατε σε περιοχή όπου έχει δουλειά. Δεν μαθαίνουμε και πολλά πλέον για τον υπόλοιπο κόσμο γιατί ..[Λογοκρισία Δ. 12/Sept/2045].., αλλά απ' ότι μου λες, το ότι έχετε και οι δύο εργασία, είναι καλό πράγμα. Η αδελφή σου είναι τυχερή, μια και ξέρει Γερμανικά. Άλλοι όμως, δεν έχουν την ίδια ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. . Οι δουλειές στα ορυχεία και τις καλλιέργειες υπάρχουν, αλλά η μετακίνηση στις ζώνες εργασίας είναι πολύ μεγάλη ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].., και τα κουπόνια που δίνουν ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. τα βασικά. Κρατήστε λοιπόν την δουλειά σας και μην σκεπτόσαστε να γυρίσετε πίσω. Βέβαια, η Ομοσπονδία μας παρέχει όλα όσα χρειαζόμαστε, αρκεί να κάνουμε την εργασία που μας έχει δοθεί. [Προσθήκη Δ. 124 12/Sept/2045] 

Πώς πάνε τα παιδιά; Θα έχουν μεγαλώσει αρκετά υποθέτω! Πολύ χάρηκα για τον Τζόννυ! Φαίνεται ότι κατέχει τις γλώσσες! Μακάρι μια μέρα να μπορέσει να δουλέψει στην Κίνα! Ελπίζω ο μεγάλος να είναι καλά επίσης. Τον πήρανε για την περίοδο κοινωνικής υπηρεσίας ή είναι ακόμα σπίτι μαζί σας; Δώσε στου χαιρετίσματα και πες του ότι είναι μόνο 4 χρόνια, θα περάσουν γρήγορα και μετά η ζωή είναι δικιά του! Για το Ελληνικό βιβλίο που μου είπες, προσπαθώ να βρω κάτι για τα παιδιά και έχω κάνει και την σχετική αίτηση στο Διοικητήριο, και περιμένω την έκφανση της απόφασης. Ελπίζω να δεχθούν το αίτημα γιατί ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. . Μην το χάσετε αυτήν την φορά!

Φαίνεται ότι η Ομοσπονδία έχει κάποια ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. γιατί η συνοριακή γραμμή που υπήρχε στην Θήβα, έχει τώρα μετακινηθεί, λόγω του ανοίγματος και πάλι του δρόμου για την Αθήνα. Δυστυχώς η Τρίπολη ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. και τώρα δεν υπάρχει επικοινωνία με τους φίλους μας εκεί. Απ ότι έμαθα, η Ομοσπονδία πρόκειται να ανοίξει την Αθήνα για πρόσβαση στους πολίτες, γιατί η επιχείριση εκκαθάρισης ολοκληρώθηκε. Οπότε σκέπτομαι να κάνω και εγώ αίτηση, αν μη τι άλλο, για να δω το παλιό μας σπίτι στην Νέα Σμύρνη, αλήθεια, το θυμάσαι το σπίτι μας; Τις θυμάσαι καθόλου αυτές τις εποχές, λίγο πριν την κατάρρευση;

Μου λες για τις πατάτες. Τώρα άλλαξαν τα πράγματα. Η Ομοσπονδία, για το καλό του πληθυσμού [Προσθήκη Δ. 124 12/Sept/2045] , μας παρέχει τους σπόρους από κρατικούς πόρους χωρίς να ξέρουμε την πηγή τους πλέον. Επίσης οι καλλιέργειες Ελαιόδεντρων, με πρόσφατο Διάταγμα, πέρασαν στο κράτος, για την ανάπτυξη της οικονομίας του Κράτους [Προσθήκη Δ. 124 12/Sept/2045] . Οπότε δεν μπορούμε πλέον να τρώμε ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. . Όμως η Ομοσπονδία μας παρέχει όλα όσα χρειαζόμαστε, αρκεί να κάνουμε την εργασία που μας έχει δοθεί. [Προσθήκη Δ. 124 12/Sept/2045]

Είδα την ερώτηση του μικρού, για το τι έκανα στην ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. και κατάρρευση του 2010-2017. Η αλήθεια είναι ότι δάκρυσα όταν το διάβασα, γιατί οι τύψεις μου τρώνε κυριολεκτικά την ψυχή. Δώσε του σε παρακαλώ την απάντησή μου:

Εκείνη την εποχή, στην αρχή της κρίσης, αγαπητέ μου εγγονέ, είχα φοβηθεί ότι θα χάσω τα εισοδήματά μου. Οπότε δεν αντιστάθηκα στα μέτρα που προοδευτικά μας οδηγούσαν στον γνωστό ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. . Όταν ήρθε η ώρα να με απολύσουν και μένα, δεν είχαν μείνει και πολλοί άλλοι με εισοδήματα, έτσι έστειλα τον πατέρα σας στο εξωτερικό παιδί ακόμα, σε κάποιους φίλους και εγώ έμεινα στην τότε Ελλάδα, για να προσπαθήσω να βρω δουλειά μπας και καταφέρω να φέρω την οικογένεια ξανα κοντα. Κάποιοι συμπολίτες μου, πολύ πριν χτυπήσει άσχημα η κρίση και η κρατική ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].., μου έλεγαν να ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].., και να ενωθώ με τους υπόλοιπους, για να ανακτήσουμε την ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. πριν είναι πολύ αργά.

Εγώ όμως, θεώρησα ότι η κατάσταση ήταν αναστρέψιμη, γιατί πίστεψα στα μέσα ενημέρωσης και όλα τα κόμματα της εποχής εκείνης, και νόμιζα ότι θα μπορέσω μόνος μου κάπου κάπως να κρατηθώ. Αλλά όταν κατάλαβα ότι αυτό ήταν ένα μεγάλο λάθος μου, ήταν πολύ αργά. Αυτό που έγινε στην συνέχεια ήταν τραγικό: ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. και μετά δεν μπορούσα να οργανωθώ γιατί μου είχαν αφαιρέσει το ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. . Όλοι οι φίλοι μου και γνωστοί μου, είχαν περιέλθει στην ίδια κατάσταση ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. και ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. ή τους είχαν φυλακίσει για χρέη προς το δημόσιο εφ όσον δεν αντιστάθηκαν. Οπότε δεν είχαμε άλλη επιλογή και έτσι αφήσαμε το νέο, προ-Ομοσπονδιακό καθεστώς που ήρθε, να μας περιλάβει στην προστασία του. Τουλάχιστον δεν ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. από την πείνα. Έκανα χρόνια να ακούσω νέα από τον πατέρα σου.

Αγαπητέ μου εγγονέ, σε παρακαλώ, μην ξεχάσεις την ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. μας, γιατί αυτό που είχαμε εμείς οι Έλληνες, ήταν μοναδικό. Κράτα ότι λίγο από την κληρονομιά σου δώσει ο πατέρας και η μητέρα σου, γιατί ποτέ δεν ξέρεις, κάποια στιγμή, μπορεί οι πανταχού Ελλαδικές μειονότητες, να απαιτήσουν τα ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. και πάλι. Σε παρακαλώ πολύ εγγόνια μου, προσπαθήστε να μην ξεχάσετε ποτέ ποια ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. σας γέννησε, και ότι μπορεί κάποια μέρα να την πάρουμε ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. .

Αυτά πες του γιε μου, δεν ξέρω πόσα από αυτά θα περάσουν σε σένα, δεν μπορώ να πω και περισσότερα, ελπίζω να καταλαβαίνεις. Πάντως, είμαι ευγνώμων που η Ομοσπονδία μας δίνει την δυνατότητα επικοινωνίας με το εξωτερικό! [Προσθήκη Δ. 124 12/Sept/2045]

Σκέφτηκα να κάνω την αίτηση που μου είπες για να έρθω και εγώ εκεί, να σε δω και πάλι και να γνωρίσω επιτέλους την σύζυγο και τα εγγόνια από κοντά. Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω. Νοιώθω τύψεις για αυτά που δεν έκανα την εποχή της κρίσης και της ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. , και γι' αυτό νιώθω ότι έχω ένα χρέος να μείνω εδώ μόνος μέχρι το τέλος, ως το τίμημα που πρέπει να πληρώσω για την απραξία μου όταν υπήρχε ακόμα η παλαιά ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. . 

Συγνώμη που σας στεναχωρώ με την απόφασή αυτή παιδιά μου, αλλά μου το διατάζει η καρδιά και η συνείδησή μου, ότι πρέπει να μείνω εδώ μέχρι να φύγω για πάντα, ως ένα μικρό μνημείο αυτού που ήταν κάποτε εδώ.

Ελπίζω να μπορέσω να επικοινωνήσω και πάλι μαζί σας παιδιά μου, να είστε καλά, και κρατήστε την ελπίδα μέσα σας, μην λησμονήσετε ποτέ την ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. . 

Σας αγαπώ πολύ και σας ζητώ συγνώμη για όλα αυτά που δεν ..[Λογοκρισία Δ. 124 12/Sept/2045].. όταν υπήρχε ακόμα χρόνος.

Ο πατέρας και παππούς σας,

Αταλάντη,Κεντρικός τομέας, Ελλαδικής Επαρχίας Βορείου Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας - 6 Οκτωβρίου 2045
-----------------------------------------------------

ΤΕΛΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ



..

..

..

..

...ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ 2013...

Θα αφήσουμε τα πράγματα ώστε να γράψουμε τέτοια γράμματα στα παιδιά μας;;;

Θα αφήσουμε τα πράγματα να εξελιχθούν έτσι ώστε να χάσουμε την Πατρίδα, την γή μας τα δικαιώματά μας, τις παραδόσεις μας, την Δημοκρατία, και την Ελευθερία μας;
Θα τους αφήσουμε να μετατρέψουν την πανέμορφη πατρίδα, πανέμορφη σε πνεύμα, σκέψη αλλά και υλικά, για την μετατρέψουν σε μια ομοσπονδία ολοκληρωστισμού; 


Από εμάς εξαρτάται...


ΑΣ ΕΝΩΘΟΥΜΕ!
ΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ!
ΟΛΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΤΩΡΑ!
ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ!

Καλή Λευτεριά!

Σ.Κατσούλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδή πιστεύουμε στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση, διατηρούμε το δικαίωμά του να μην αναρτούνται σχόλια που είναι υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που περιέχουν προσωπικά δεδομένα των αρθρογράφων ή έχουν σκοπό την διαφήμιση και την προβολή προϊόντων.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε Ελληνικά και όχι greeklish ακόμα κι αν "φοβάστε" για την ορθογραφία σας.