Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Οταν θα είναι πλέον αργά


Φίλε συμπολίτη της κατεχόμενης Ελλάδας.

"Τι να το κάνω που θα έρθεις να μου πεις ότι είχα δίκαιο , η να μου ανακοινώσεις σαν καινούρια όλα αυτά που σου έλεγα μέχρι χθες , όταν θα είναι πλέον αργά ;

Τι να την κάνω την συγγνώμη σου όταν το μέλλον του παιδιού μου και της πατρίδας μου θα έχει πλέον λεηλατηθεί και υποδουλωθεί χωρίς επιστροφή;

Πως να σε βοηθήσω όταν θα μου έχεις σκάψει με την αδιαφορία την περιφρόνηση και την απαξία σου μια αδιάβατη τάφρο;

Ίσως ακόμα δεν είναι αργά να απεκδυθείς την υποκριτική δηθενιά σου και να σταθείς, όχι ακόλουθος ούτε μπροστάρης , αλλά στο πλάι μου σαν ένας ελεύθερος πολίτης για να υπερασπιστούμε με παρρησία , την ελευθερία και τις διαχρονικές πατρογονικές μας αξίες για ισονομία , ισηγορία , ισοπολιτεία , με στόχο την νίκη και όριο τον θάνατο .
Αν θέλεις να συμπαραταχτείς ξέρεις που θα με βρεις . Στο ΕΠαΜ της περιοχής σου "


Γιάννης Αθανασιάδης
Γραμματέας Ε.Πα.Μ Νοτίου Τομέα
E-mail: epam.notiou@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδή πιστεύουμε στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση, διατηρούμε το δικαίωμά του να μην αναρτούνται σχόλια που είναι υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που περιέχουν προσωπικά δεδομένα των αρθρογράφων ή έχουν σκοπό την διαφήμιση και την προβολή προϊόντων.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε Ελληνικά και όχι greeklish ακόμα κι αν "φοβάστε" για την ορθογραφία σας.