Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Σε εορταστικό πνεύμα

Aπόψε ειναι βαρειά!
Δεν πιάνει ούτε το πνεύμα των Χριστουγέννων!
Κάτι οι δραματικές μειώσεις στους μισθούς των συγγενών-εγώ δεν έχω πολύ καιρό τέτοιο πρόβλημα δεδομένου οτι δεν έχω καν μισθό,τόχω συνηθίσει πιά- κάτι η απόλυση της κόρης παραμονές Πρωτοχρονιάς,κάτι η προκυψασα χειρουργική επέμβαση του μαέστρου,συν ο αδύνατος νεαρός που κάθεται σχεδόν μονιμα έξω απο το φούρνο και κοιτάζει με τα τεράστια μάτια του τα χέρια σου βγαίνοντας,και επι πλέον το κειμενο του φίλου Δαβαράκη για τον τύπο που του βούτηξε την τυρόπιτα απ'τα χέρια κλαίγοντας,η αδελφή μου που φοβάται(!),τα επιχειρήματα του αδελφού μου περι...συνευθύνης(!) ,ο φίλος που τρέχει απο ιδιαίτερο σε ιδιαίτερο περιφέροντας την χρόνια κατάθλιψή του,και προσωποποιει τον εχθρό στο πρόσωπό σου και στο ΕΠΑΜ,γιατί δεν εισαι κλώνος του ΚΚΕ,η επιστημόνισσα φίλη που ελπίζει ακόμη(;) στην αριστερά και ανησυχει(!!!)για μένα επειδή το να συγκεντρώνω μερικές φακές και να εμπιστεύομαι τον Καζάκη και το ΕΠΑΜ δηλώνει ψυχιατρικό πρόβλημα (κάτι σαν εμμονή, ή μανία καταδίωξης -δεν κατάλαβα καλά-), κάτι απο δώ κάτι απο κει,βάρυνα πολύ και να,, γράφω και εγώ συναισθήματα,φόβους,παράπονα,μπροστά σε μια οθόνη που μάταια προσπαθώ να την αναγκάσω να πάρει ανθρώπινο πρόσωπο! Αλλά θα μου πεις τι έχει ανθρώπινο πρόσωπο στις μέρες μας;
Τέλος πάντων.Αρχίζω να γίνομαι μελό πάλι-και τόχω κι εύκολο πανάθεμά με-,γι' αυτό σταματάω εδώ.
Καλή(;!!!) χρονιά σε όλους!!!

ΛΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδή πιστεύουμε στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση, διατηρούμε το δικαίωμά του να μην αναρτούνται σχόλια που είναι υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που περιέχουν προσωπικά δεδομένα των αρθρογράφων ή έχουν σκοπό την διαφήμιση και την προβολή προϊόντων.

Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε Ελληνικά και όχι greeklish ακόμα κι αν "φοβάστε" για την ορθογραφία σας.